Selamat hari abah

Dear abah, 

Selamat Hari Bapa, 
yang ke 24 dari saya.

Terima kasih untuk segalanya
tunjuk ajar abah
gurau senda
pukul cubit
marah bebel

Terima kasih untuk segalanya
sebab ajar saya erti hidup
ajar saya apa yang baik
apa yang buruk

Terima kasih untuk segalanya
sebab ajar saya erti keluarga
erti kasih sayang
erti pengorbanan

Terima kasih untuk segalanya
sebab ajar saya pentingnya Islam
pentingnya adab
pentingnya tata susila

Terima kasih abah
Sebab abahlah bapa yang terbaik utk saya
Takde sapa dalam dunia ni yang mampu ganti abah
You'll be the best man in my life forever insyaAllah.

Alhamdulillah
Sebanyak mana saya ucapkan Alhamdulillah
takkan sama nilainya
dengan harga kasih sayang Abah

We miss you very much
and I know you miss us too kan?

Saya harap kami semua dpt husnul khatimah 
dan dpt masuk syurga
dan dpt berjumpa lagi.

I love you abah. 

Comments

Popular Posts