rindu

Saya curi2 masuk fb tadi, and usha gambar2 kakak saya. I miss home. Heh.

Saya perasan saya missed banyak moment moment yang best, yang penting dalam hidup.

Saya missed 4 raya, saya tak dapat tengok adam, adni, niyaz, and the fourth one (insyaAllah) membesar.

Saya missed peristiwa2 sedih, kehilangan orang orang yang saya sayang/respect.

Dah lama saya x call mak and mengadu (plus nangis nangis) bila something tak best berlaku. (Nak kurangkan mengadu bila call mak, nak cakap benda best je. Hehe). Dah lama tak dengar mak membebel kat saya. =D

Saya rindu perasaan sharing/gossiping dengan kakak4 saya.

Saya rindu nak balik rumah, and duduk kat meja makan, and tell my family, apa jadi hari ni.

I miss this question the most, "How's school today?". Abah ajar saya, jawapan dia mesti, "It should be fine :)".

Saya tahu apa apa pun, mereka home saya, dan insyaAllah, I'll be home soon.

http://www.youtube.com/watch?v=s0NyLFOrK9M

Comments

Popular Posts